The Slow Rider: het lange-termijn project van Edwin

Edwin Lefers houdt van oude motoren en dan het liefst helemaal origineel. Deze FXS Low Rider uit 1978 kwam hij een jaar of tien...

Björn’s Gold Wing café racer: ‘Rutje Prutje’

Björn is geboren en getogen in de Achterhoek. Met de Zwarte Cross om de hoek, kan het ook bijna niet anders dan dat hij...

De Star Wars Ultra Limited van Sven: ‘There is only the force’

“Do, or do not. There is no try”, orakelde Yoda, de groene Jedi Master in The Empire Strikes Back. Sven Coopman volgde het advies...

Het sensationele V8 project van Otto Nijs: More is More

Superlatieven schieten tekort wanneer Otto Nijs het lijstje met bijna onwerkelijke specificaties van zijn motor oplepelt. Een 5800 cc metend V8 motorblok met dubbele...

Muscle Bike: Maatwerk Shadow voor strongman Jacco

Custombouwer Sander Swerus is voor Bigtwin geen onbekende. Sander heeft al diverse keren in ons lijfblad gestaan met motoren die hij bouwde voor zichzelf...

Softail make-over: Tim geeft zijn motor een volgend leven

Vanuit een smetteloze designkeuken lopen we de inpandige garage binnen. Deze ruimte heeft iets van de steriele frisheid van een tandartspraktijk. Hoe hier een...

BabyBlue Bobber: Lord Drake Kustoms transformeert 883 Sportster

Overal in Europa en dus zeker ook in Spanje worden er gave customprojecten uitgevoerd. In Vélez Malaga neemt Lord Drake Customs van Francisco Alí...

Ouderwets extreem: The Knuckle Diamond

Extreme custombikes zien we tegenwoordig helaas niet meer zo vaak meer. In Amerika is dat wel anders, daar is gek al snel niet snel gek...

Tony en Barney bouwen een trike: How low can you go?

Barney’s broer had vroeger een trike en nadat hij er een keer op had gereden, wist Barney hoe leuk die driewielers konden zijn. Als...

Tante JU BMW

BMW heeft samen met het Zwitserse VTR-customs een custom gemaakt gebaseerd op de iconische ‘Aunt Ju’. Dit driemotorige vliegtuig met BMW radiaalmotoren was het...

Customs

Recent gepost