Jekill & Hyde x Motorcycle Storehouse

Gepubliceerd:

Er is een bijzonder nieuw partnership in de motorwereld te melden, want Motorcycle Storehouse en Jekill & Hyde zijn een nieuwe samenwerking aangegaan. Jekill & Hyde staat bekend om zijn elektronisch regelbare uitlaten, waarmee motorrijders met één druk op de knop kunnen kiezen uit drie verschillende geluidsmodi: de Dr. Jekill-modus, de dynamische modus en de Mr. Hyde-modus. Met een simpele druk op de knop sluit een klep in de uitlaatdemper, opent of opent half, waardoor je uitlaat meer kracht en prestaties krijgt. De software is geprogrammeerd om subtiel en bijna onmerkbaar in te grijpen wanneer de parameters – die door de wetgeving zijn vastgesteld – worden bereikt. Dit zorgt ervoor dat je volledig legaal bent in alle rijmodi. Met de steeds strenger wordende geluidseisen ideaal.

Als Europa’s toonaangevende distributeur van custom- en V-Twin-onderdelen passen Motorcycle Storehouse en Jekill & Hyde uiteraard meer dan goed bij elkaar en dat wordt bevestigd door Jarno Koster, hoofd Product Management bij Motorcycle Storehouse: ‘Jekill & Hyde is de benchmark op het gebied van elektronisch instelbare uitlaattechnologie en we zijn verheugd dat we zijn gekozen als hun officiële aftermarket-partner. Dit partnerschap geeft onze dealers toegang tot een echt premium product, waar veel vraag naar is bij klanten.’ Uiteraard is ook Jekill & Hyde, in de persoon van Thomas Wijers (Sales Operations Manager), meer dan tevreden.  ‘We zijn trots op onze samenwerking met Motorcycle Storehouse. Als een van de toonaangevende distributeurs in de motorfietsindustrie zijn zij door hun bereik en reputatie de ideale partner om de Jekill & Hyde-ervaring naar nog meer motorrijders in heel Europa te brengen.’

Motorcycle Storehouse by Hoco Parts

Nog meer bijzonder nieuws, want twee echte zwaargewichten uit de motorwereld slaan de handen ineen. Motorcycle Storehouse kondigt namelijk zijn strategische rebranding aan naar ‘Motorcycle Storehouse by Hoco Parts’, waarmee een nieuw hoofdstuk wordt ingeluid voor beide bedrijven. Deze samenwerking betekent bovendien veel meer dan alleen een naamswijziging. Door hun krachten te bundelen benutten Motorcycle Storehouse en Hoco Parts hun gecombineerde merkwaarde om sterkere, meer op samenwerking gerichte partnerschappen aan te gaan met fabrikanten en leveranciers. Met één netwerk en een duidelijk doel: de beste zijn op het gebied van service, assortiment en bereik, voor elk motorbedrijf.

Gerelateerde artikelen

Recente artikelen