Eigenschap | Details |
---|---|
ALGEMEEN | |
Eigenaar: | Jeroen van ’t Rood |
Bouwer: | Jeroen met hulp van Glenn de Koning |
MOTORBLOK | |
Type: | Evo |
Bouwjaar: | 1989 |
Carter: | Delkron |
Cilinders: | Sputhe |
Cilinderinhoud: | 1720 cc |
Versnellingsbak: | S&S 5 in 4, kickstart only |
Koppeling: | BDL Competitor Clutch |
Ontsteking: | Morris Magneto M5 |
Carburateur: | Mikuni HSR42 |
Luchtfilter: | S&S Teardrop, aangepast |
Uitlaat: | Eigenbouw rvs 2″ |
Performance parts: | grootst mogelijke nokkenas, Beehive klepveren, Manley kleppen, koppen geflowed, S&S high volume oliepomp |
Bijzonderheden: | 4″x 4″ stroked |
RIJWIELGEDEELTE | |
Frame: | Uncle Bunt, hardtail |
Schokdemping: | Hoosier en zadelveren |
Voorwiel: | 21″ rvs spaak, custom naaf |
Voorband: | Firestone 21″ |
Voorrem: | H-D vierzuiger klauw, K-tech rempomp |
Voorvork: | Dyna 39 mm geshaved, Progressive verlaagd |
Balhoofdplaten: | Dyna |
Achterwiel: | 15″ rvs spaak, Simon Poelma |
Achterband: | Hoosier |
Achterrem: | H-D vierzuiger klauw, K-tech rempomp |
DIVERSEN | |
Stuur: | rvs medium ape, custom |
Snelheidsmeter: | ingebouwd bij bestuurder |
Hendels/hand controls: | K-tech |
Handvatten: | Brooks stuurlint |
Koplamp: | klassiek Foglight |
Foot controls: | custom |
Benzinetank: | Cole Foster, aangepast |
Olietank: | Mooneyes |
Oliefilter: | Panhead style |
Zadel: | Mesinger boardtrack |
Achterspatbord: | Bobber rib, aangepast |
Achterlicht: | MCS, Bates |
SPUITWERK | |
Kleur: | geborsteld metaal met blanke lak |
Spuiter: | Bram van ’t Rood van Red’s Paint & Body |
Hoosier Chopper: Banden maken de motor
Gepubliceerd: